13/6/13

Lapbook Tortugues

Tal i com us vaig anunciar, en el post dels Lapbook ( per a recordar-ho cliqueu aquí), us ensenyem el que hem creat a l' aula de P-3 sobre el tema de les tortugues. Per als infants, i per a mi mateixa, ha estat la manera de tancar el projecte del nom de la classe. En el nostre lapbook hi hem posat tots aquells aspectes que hem conegut i ens han atret sobre les tortugues. Amb tot el grup hem decidit quines fotos, dibuixos i contes exposàvem. L' ideal del lapbook és fer-ne d' individuals, però en el cas d' infants petits és millor fer-ne un o per taules. Nosaltres ho hem fet per taules, d' aquesta manera cada 3 dies aprox. se l' enduien a casa 4 alumnes amb l' objectiu d' ensenyar-lo i explicar-lo a les famílies.
Mireu com ens ha quedat. 





Aquest recurs el recomano, ja que és una manera molt atractiva d' organitzar la informació i reflexionar sobre ella. Serveix per a totes les edats i per a tot tipus de temes. Es pot utilitzar com a  suport gràfic d' una conferència d' aula.
Aquí us deixo dos enllaços on hi podeu trobar plantilles imprimibles i un directori de com fer un lapbook. 





 

3 comentaris:

  1. Us ha quedat genial!
    No fa massa, vaig descobrir els lapbook i en sóc una gran admiradora.
    M'agrada molt el format que permet exposar la informació de forma concisa i atractiva.
    Bon cap de setmana!
    Carme

    ResponElimina
  2. Hola Carme,
    després del teu comentari he fet una ullada a la teva entrada dels lapbooks. T' he escrit all.
    Gràcies, la veritat és que això dels lapbooks m' ha agradat molt, espero poder convéncer a algú més perquè ho provi!!!!
    A reveure,

    ResponElimina
  3. Hola, jo he sigut una de les mares que he pogut rebre a casa el lapbook sobre les tortugues. Ens ha encantat però el millor de tot, ha estat escoltar a la meva filla, la Júlia, explicar-m'ho tot amb una ilusió...increible!!que millor que aconseguir aquesta motivació en els nens/es.
    Com a mestra també m'ha convençut i ho provaré segur.
    Maria(mare Júlia)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...